Forum Forum dla wszystkich ktˇrzy s│uchaj▒ reggae Strona G│ˇwna
 FAQ   Szukaj   U┐ytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   Zaloguj 

ej ej ej

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum dla wszystkich ktˇrzy s│uchaj▒ reggae Strona G│ˇwna -> Dredy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Nie moze przestac gadac
Nie moze przestac gadac



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 693
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 18:41, 8 Kwi 2014    Temat postu: ej ej ej

Na nowej diecie atkinsa mo┼╝esz je┼Ť─ç warzywa i owoce, a nawet powinna┼Ť.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja te┼╝ chc─Ö bardzo schudn─ů─ç i nie poddam si─Ö ┼éatwo
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
do Magunia:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja co dwa dni na przemian robi─Ö masa┼╝ ba┼äk─ů chi┼äsk─ů i body wrapping ( stwierdzam,ze po tym 2 jest bardziej zauwa┼╝alna poprawa) . [link widoczny dla zalogowanych] Pan Robert jest geniuszem
Teraz tylko ok. Pomózcie, proszę. ale jak widze z dnia na dzien, jak te miesnie sie wzmacniaja... zgadzam się że to fajny i ciekawy zawód ale położnych w krakowie jest chyba ponad stan Pozdrowionka dla wszystkich Lidowiczek [link widoczny dla zalogowanych]
ja by co to pytaj ┼Ťmia┼éo ch─Ötnie pomog─Ö chocia┼╝ dobr─ů rad─ů od roku mieszkam w prov Como, przy samej granicy Szwajcarskiej.nie jest zle trzymajcie sie dziewczynki oby wam kiecki pospada┼éy bo cm gubicie ze az mi┼éo Znalaz┼éa┼Ť? no wlasnie gdzie ?? Teraz ogl─ůdam i one s─ů talie bia┼ée g─Öste zbite... http://www.youtube.com/watch?v=VadInV7KS7U&am p ;fmt=18
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
(...) nie ma powod├│w, dla kt├│rego mia┼éby┼Ť odmawia─ç sobie porannej kawy z kofein─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
cze┼Ť─ç, na kompleksow─ů odnow─Ö sk├│ry polecam zabieg triniti, elosem, bardzo dobry zabieg.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja tez palilam tylko nie w ciazy, ale po karmieniu znowu zaczelam,
czy.to na wodzie czy.to drugie?

ale brzozy uwielbiam
[link widoczny dla zalogowanych]
bo sama nabralam wielkiej ochoty Glodowke prowadze na wodzie, ale nacieram sie moczem w czasie potrzeby, cere i wlosy regularnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
A Ty już zmieniałas kolczyka???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Po kuracji nie mam nic przeciwko.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Je┼╝eli wcze┼Ťniej u┼╝ywa┼éa┼Ť tampon├│w i nie mia┼éa┼Ť objaw├│w takich jak wy┼╝ej opisane to na pewne nie ich dzia┼éanie tylko w┼éa┼Ťnie gynalginu.. [link widoczny dla zalogowanych] Jedyna zmiana to apaszka na szyi.
mo┼╝e to byc spowodowane zwyk┼éym napi─Öciem mi─Ö┼Ťni przykr─Ögos┼éupowych i w tym przypadku pomo┼╝e seria masa┼╝y palec w lewej r─Öce.od wczoraj.wczesniej mi dr─Ötwia┼éy obie r─Öce bo pracowa┼éam fizycznie przy krowach nabawi┼éam si─Ö zapalenia staw├│w.obecnie pracuje w biurze.teraz czekam do pi─ůtku i jak nie przejdzie to do lekarza id─Ö. Partnerka powiedzia┼éa, ┼╝e jest zadowolona z seksu ze mn─ů ( osi─ůgn─Ö┼éa dotychczas do 7 orgazm├│w). - salon AK.KK na Garncarskiej. Kiedy wy┼Ťlesz swoje maile (lub rozpowszechnisz t─ů stron─Ö w inny spos├│b, b─Ödziesz na 5 miejscu listy. [link widoczny dla zalogowanych]
Oj, Groszku, mam podobnie jak Ty. wypluwam i sie tez nie wstydze... w ko┼äcu i tak wezm─Ö kilka ze sob─ů ja teorie znma oczywiscie .. pozdrowienia Za dwa miesi─ůce jak mi si─Ö nie uda czeka mnie inseminacja zobaczymy mo┼╝e to pomoze Trzymajcie za mni kciuki a po tej l-karnitynie nie czujesz zadnych skutkow ubocznych?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Na mnie chyba zaczęła działać wiosna...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

To napewno jest b├│l nie samowity.
[link widoczny dla zalogowanych]
bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Od p├│┼éroku jestem pod obserwacj─ů endokrynologa, ju┼╝ na pierwszej wizycie uzna┼é, ┼╝e nale┼╝y to wyci─ů─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
0,55 do 0,65 wynik niejednoznaczny
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Przestan tyle mysle─ç i rozlu┼║nij si─Ö troch─Ö. [link widoczny dla zalogowanych] LUDZIE.
Jak sprawuje si─Ö tw├│j sprz─Öt. A ja mam pytanie jak najelpeij robic najpierw plywac w basenie a potem do sauny czy na odwrot?? Wiecie cos na ten temat. [link widoczny dla zalogowanych] sy_bcm_for_successful_living.html Trzymam kciuki [link widoczny dla zalogowanych]
Sam kurs by┼é super - mn├│stwo klient├│w, codziennie przynajmniej trzech, nauczy┼éam si─Ö strzyc, farbowa─ç, upina─ç w┼éosy. siedze na krzy┼╝ .. Patulek ju┼╝ czas na Was, por├│d mo┼╝e si─Ö zacz─ů─ç 2 tyg. a wybawie ale to jeszcze kuuuuuuuupa czasu ... wzi─ů─ç ze sob─ů do ┼é├│┼╝ka r├│┼╝aniec i go odmawia─ç mo┼╝e brzmi tak moherowo-beretowo, ale - na og├│┼é si─Ö sprawdza; [link widoczny dla zalogowanych] Bo ja przemywam woda utlenion─ů i kolezanka da┼éa mi troche takiej ma┼Ťci...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
>>>Yaiya
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A po co komu┼Ť p┼éaci─ç???
[link widoczny dla zalogowanych]
Buzka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

s─ůdz─ůc po moich znajomych,kt├│rzy wyjechali z dw├│jka dzieci ok 7 lat temu i nie maj─ů zamiaru wraca─ç to ┼╝yje sie tam bardzo dobrze [link widoczny dla zalogowanych] nic sie nie boj dostajesz 4 zastrzyki 2 na gorze pod warga i 2 na dole pod warga to tylko uklucie...ja to juz 3 razy powiekszalam wiec sie nie boj....trwa to jakies 15 mniut nic nie czujesz doslownie nic....ja ide na operacji piersi i sie strasznie boje..pamietaj ze auamid jest na stale
Wzielam t epozycje bo to przede wszysktim dl amnie duzy awans zawodowy. 4 jestem ju┼╝ \w latach\ , wi─Öc czas nagli. Niedawno kupi┼éam fajnego orbitreka magnetycznego firmy Hammer z du┼╝ym ko┼éem zamachowym i ┼Ťrednic─ů. a moze tak jest po sexie???czasem??????? mowi i zacheca potencjalne nastepczynie, a i wam tez bedzie przyjemnie patrzec jak to sie zmienia - wiem cos o tym . [link widoczny dla zalogowanych]
ludzie maj─ů du┼╝o na sumieniu a zwierz─Öta??? Wiecie co mam zamiar kupic sobie orbitreka tylko teraz nie wiem jaki. zgoda ordynariusza miejsca, to znaczy, ┼╝e do zawarcia zwi─ůzku ma┼é┼╝e┼äskiego konieczna jest jego zgoda. zawiera ok.1 g.w─Öglowodan├│w) dobra robie dalej, chociaz mam wrazenie ze dolne partie miesni nie bardzo pracuja podczas cwiczen, bo wiecie mam nadzieje ze te cwiczenia pomoga mi kiedys przy porodzie GLU negative Ja jestem po drugiej stronie barykady ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ninjaa, robi─Ö w laboratorium prywatnym wi─Öc nie musz─Ö mie─ç skierowania na te badania
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zw┼éaszcza nikole s─ů ┼éadne i wysportowane..;p ...;p U nas w gminie jest tylko 1 nikola na ok.3/4 tys.


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum dla wszystkich ktˇrzy s│uchaj▒ reggae Strona G│ˇwna -> Dredy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin