Forum Forum dla wszystkich ktˇrzy s│uchaj▒ reggae Strona G│ˇwna
 FAQ   Szukaj   U┐ytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   Zaloguj 

Najlepiej SW 15-19 (Clapham, Putney, Battersea, Colliers Woo

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum dla wszystkich ktˇrzy s│uchaj▒ reggae Strona G│ˇwna -> Dredy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Nie moze przestac gadac
Nie moze przestac gadac



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 693
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 17:38, 10 Kwi 2014    Temat postu: Najlepiej SW 15-19 (Clapham, Putney, Battersea, Colliers Woo

1 cm2).
[link widoczny dla zalogowanych]
moja pani doktor powiedziala ze mam je brac tak ze 2 miesiace a potem tsh i do niej z wynikiem .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jednocze┼Ťnie wiem o co chodzi gdy piszesz ┼╝e jakie┼Ť dziecko si─Ö nazywa sie Kevin G─ůsienica, s┼éysza┼éam kiedy┼Ť o dziewczynce kt├│ra nazywa┼éa si─Ö R├│┼╝a Nadzieja Kargul.
Klaudio, Benusiku i inne kochane dziewczyny na pewno nam si─Ö uda.....

nie powiem, bo humor mi sie poprawi┼é czytaj─ůc Wasze posty i wiedz─ůc, ┼╝e z takimi wynikami mo┼╝na zaj┼Ť─ç w ci─ů┼╝e (gratulacje dziewczyny!! [link widoczny dla zalogowanych] pod koniec ciazy zostawia┼éam tam niesamowite kwot pieni─Ödz 70 z┼é za wizyt─Ö + 120 za usg czyli 190 z┼é...
to byla 1 w nocy wiec s─ůsiedzi tez mieli pobudke jak zaczelam krzyczec;D moj pies zamiast sie na niego rzucic to sobie patrzyl jak ten pajak do niego idzie;D a ja niewiele myslac zabilam go kapciem;D mowie wam cyrki, potem 2 godziny nie spalam przeszukujac kazdy k─ůt w mieszkaniu... kole┼╝anka od nat┼éuszczania w┼éos├│w olejem jest po prstu boska;p Pami─Ötam jak kiedy┼Ť posz┼éam do salonu, poleconego z reszt─ů, w kt├│rym w┼éosy ci─Öto maszynk─ů do strzy┼╝enia ! Manta_ma, wa┼╝ne ┼╝eby by┼éa tendencja spadkowa To tylko jedna wpadka, sta┼éo si─Ö, trudno Obawiam sie, ze za niedlugo bede chciala zejsc z tych ciemnych wlosow...tak przez wakacje bede miec ciemne, bo bede opalona, a potem od wrzesnia, to bede musiala zejsc na jasniejsze, bo bede za biala ;/ Sad biskupi uznal jednak ze caloksztalt zeznan i badania psychologa dowodza ze to on jest uzalezniony. [link widoczny dla zalogowanych]
Czy istnieje jaka┼Ť ma┼Ť─ç na dr─Ötwiej─ůce, bol─ůce d┼éonie? musisz poczekac pare dni i zrobic test nie ma ┼╝e boli! Min─ů┼é rok, zn├│w zaczyna bole─ç jeden z jajnik├│w no i pytanie: hmm ja czasem kupie se jakis ciuch w huse croppie orsayu czy cubusie(na przecenie bo tak sie nie oplaca ) i sa calkiem dobrej ajkosvi....trza tylko dobrze szukac a co do marek typu promod zara czy amngo to coz niezbyt mnie na to stac na razie....(np: Dziewczyny jestem przera┼╝ona. realizuje reportaz na ten temat
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
pol-ka pozodzenia oby nie krzyczał z zachwytu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
tia, to sobie poszukaj w necie jaka gebe ma theron bez make upu...wszystkie te \gwiazdeczki\ sa naturalnie piekne jak jasna cholera...Zalosne.
ZASTANOWCIE SIE DWA RAZY ZANIM SIE ZDECYDUJECIE BO DZIS BYM NA PEWNO TEGO NIE ZROBILA,PONOSISZ DWA LATA A POTEM CI SIE ZNUDZI.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja bym wybrała odcień czerwonego wina.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie mogli mnie jednak wybudzic!
[link widoczny dla zalogowanych]
niezmiernie si─Ö pusz─ů , pr├│bowa┼éam ju┼╝ chyba wszystkiego co polecano mi u fryzjera i nic...
[link widoczny dla zalogowanych]
no rzeczywi┼Ťcie na tym zdj─Öciu ma bosk─ů figur─Ö, nie ma co!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jaki wspaniały plan!

echh- ja z KOLEGOM z pracy nie wale w bok. [link widoczny dla zalogowanych] Kochani musz─Ö Was ostrzec.
Elpido pare lat temu mialam laserowo wygladzana blizne na kase chorych w Siemianowicach Slaskich i bylam strasznie niezadowolona!Otoz powiekszyli mi blizne!Zdecydowalam sie na lasery za namowa mojej ciotki ktora przekonala mnie ze lepsze to niz ciecie!Dalam sie namowic a potem zalowalam..zdecydowalam sie wiec na wyciecie blizny co juz przed laserami planowalam.. ciotka nie ┼éapie o co chodzi,ojoj pani zaraz urodzi, to nast─Öpna ,po jakim┼Ť czasie przypomnia┼éa sobie ┼╝e sk─ů┼Ť je zna-zreszt─ů us┼éysza┼éa jak rozmawiaj─ů z po┼éo┼╝n─ů ,to by┼éy dziewczyny kt├│re uczy┼éa kiedy┼Ť w szkole- pracowa┼éa jako nauczycielka ,a potem te jej podopieczne w kilka posz┼éy do szko┼éy piel─Ögniarskiej i mia┼éy wtedy praktyki.Rodzi┼éa jak jeszcze nie pytano o zgod─Ö na praktykantow ,wi─Öc kr─Öci┼éy si─Ö podczas jej pobytu na porod├│wce. Czy w czasie g┼éowd├│wek mog─Ö pi─ç glukozamin─Ö na chor─ů chrz─ůstk─Ö kolanow─ů? A co do kalorii i pieczywa to w┼éa┼Ťnie nie odm├│wi┼éam jogurtu z cha┼éeczk─ů.... W panstwowym szpitalu po cc lezysz i nie mozesz sie ruszac po znieczuleniu,a tu odwrotnie.Co chwile przychodza pytaja czy cos trzeba i wogle.Mam prownanie miedzy panstwowym szpitalem a prywatna klinika i zdania nie zmienie.Nigdy wiecej rodzenia w panstwowym szpitalu. [link widoczny dla zalogowanych]
W┼éasnie zjadlam jajko i grejfruta ;p . Wlosy odzyly. Karwi┼äskiej 44 jest ┼Ťwietne studio Kleopatra do kt├│rego ja chodz─Ö Zabiegi jakie proponuj─ů wykonywane s─ů bardzo dobrze i przede wszystkim atmosfera salonu jest ┼Ťwietna. hmm moze ja sprobuje ale na pewno nie od razu 10 dni na poczatek moze 3, 4 dni zobaczymy co z tego bedzie Zapraszam! Pozdrowionka dla wszystkich Lidowiczek Mamy ju┼╝ Stowarzyszenie,spotykamy si─Ö z politykami,mamy analizy prawne i finansowe,s─ů ludzie kt├│rzy b─Öd─ů pisa─ç prace doktorskie o psychomanipulacji w ┼╗abce-promotorem np.jest Prof.Zybertowicz z K.Prezydenta i wiele innych przygotowanych ju┼╝ ┼Ťcie┼╝ek walki z t─ů sieci─ů.Pozdrawiam i zapraszam
A swoj─ů drog─ů ci chirurdzy to ┼éadni rze┼║nicy tyle operacji naraz
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Kilka lat temu takie zasady wypr├│bowa┼éam na sobie i trwale zmniejszy┼éam swoj─ů wag─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]

- zdobienie typu brokaty, dzety, hologramy itd GRATIS !!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Dr Kamil Heine si─Ö nazywa i dzi─Öki niemu nie musia┼éam przechodzi─ç zdejmowania na ┼╝ywca, jak to reszta ilizarowicz├│w we Wroc┼éawiu Trafi┼éam po prostu na anio┼éa w┼Ťr├│d lekarzy, ┼╝e zgodzil si─Ö wzi─ůc mnie na oddzia┼é i zdj─ůc w narkozie Po zdj─Öciu noga taka lekka, kurcze i ten komfort ┼╝e mog┼éam sie obr├│ci─ç na brzuch cudowny Nie boli mnie noga, musze 3 tygodnie chodzi─ç o kulach i walczy─ç z niestety niezginaj─ůcym si─Ö kolanem No i na nowo przyzwyczaja─ç si─Ö do chodzenia po damsku, w─ůsko, bo jeszcze chodze jak facet Ale ubra┼éam ju┼╝ wreszcie w─ůskie spodnie i porzuci┼éam moje szerokie, zobaczymy jak b─Ödzie wygl─ůda─ç moja walka z kolanem NUVOLA a masz tam wsparcie w ukochanym, czy ch┼éopaku?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
oczywiscie caly kudam...
Ale wiecie co jeszcze?
czy jakos sie odrozniaja?
nie badz taka do przodu....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Je┼╝eli masz przy sobie takiego partnera , jak piszesz, to szanuj to. [link widoczny dla zalogowanych] martyszia
Wszystkie te postaci zosta┼éy wyp─Ödzone ze swego kr├│lestwa przez z┼éego Lorda Farquaada. Co do jej operacji plastycznych-zostawie to bez komentarza, bo tych operacji bylo duzo, naprawde duzo, jak na 26-latke a szkoda Prosz─Ö o pomoc, chc─Ö wreszcie rozpu┼Ťci─ç w┼éosy, odk─ůd pami─Ötam nosz─Ö kucyk... Chyba zap┼éaci┼éam najwi─Öcej w swoim ┼╝yciu za fryzjera - 66 z┼é. jak myslicie, czy moge byc w ciazy, pomimo tego, ze mam nie regularny cykl, a facet ma obnizona plodnosc???? [link widoczny dla zalogowanych]
Badanie przeplywu krwi W KO┼âCZYNACH ( DOPLEROWSKIE USG ) Wiec mysle ze masz spory wybor wybierz cos dla siebie powodzenia. ja mam dwie okropnie wielkie blizny. Je┼Ťli tak to jak to rozpozna─ç i jak leczy─ç? I ┼╝e trzeba tylko poczeka─ç i mie─ç nadziej─Ö, ┼╝e w┼éosy odrosn─ů. Hey, ja przed operacja konsultowa┼éam si─Ö z dermatologiem w┼éa┼Ťnie w sprawie blizn, pokaza┼éam mu mniej wiecej jakich blizn mo┼╝na si─Ö spodziewa─ç i co ewentualnie mo┼╝na by z tym p├│┼║niej zrobi─ç, zaproponowa┼é mi Fraxel ( kt├│ry znam i faktycznie dzia┼éa ) oraz Mosaic? g┼éowa do gory
Pozdrawiam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak p├│jdziemy do dentysty to by─ç mo┼╝e UMRZEMY NA FOTELU BO dentysya poda┼é zbyt wysok─ů dawk─Ö znieczulenia podczas zabieg├│w chirurgii szcz─Ökowej etc....
[link widoczny dla zalogowanych]
i jak jest z dsh, ja ucze sie dopiero od liceum niemieckiego, teraz jestem w maturalnej klasie, musze przylozyc sie do nauki poniewaz chcialabym sprobowac napisac dsh,ale boje sie ze moze byc za trudny...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[url=http://seeds.forum-xl.nl/viewtopic.php?f=2&t=3166]?? [/url]
[link widoczny dla zalogowanych]
Z bia┼éych tkanin mo┼╝na wywabi─ç gor─ůcym sokiem cytrynowym.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Upinka, wiem o czym m├│wisz...

za drugim 4. [link widoczny dla zalogowanych] Im dluzej sie gloduje tym waga stopniowo wolniej spada.
teraz tutaj aukcja Sama potrzebuje wsparcia. zmyl tlusta plame plynem do naczyn-powinno pomoc Hej ja rowniez biore Gynalgin. [link widoczny dla zalogowanych]
Czy spotka┼é si─Ö Kto┼Ť z Was z takim problemem? 4 Okupnik Bo planuje wizyte u nich, ale sie troche boje, poniewaz mam delikatne i s┼éabe w┼éosy i nie chce potem ┼╝alowac... Naprawde frajda po ile jest ten DAX COSMETICS?? Przesypiam cale noce, nie budzac sie z b├│lu Tak wiec p├│ki co, zostawie to, jak jest. Nie wierze, ze ktos to pisal na powaznie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz to nic nie czuje juz praktycznie procz b├│lu mojej blziny :/ nie wiem dlaczego ale boli.
[link widoczny dla zalogowanych]
Kursy rozpoczna sie w pazdzierniku, wiec jakas szansa, ze cos sie poprzestawia jest, ale raczej marna.


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum dla wszystkich ktˇrzy s│uchaj▒ reggae Strona G│ˇwna -> Dredy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin